Opozorilo

Vse fotografije, objavljene na tej strani, so last avtorja. Kakršnakoli distribucija fotografij brez soglasja avtorja ni dovoljena. Spoštujmo in nagradimo avtorsko delo!

četrtek, 8. maj 2008

Mala in Velika planina

Da ne bo ostalo samo pri besedah, objavljam prve fotografije.

Glede na lanske snežne razmere sem se letos podal na Malo in Veliko planino nekoliko kasneje. A sem se krepko uštel. Sneg je bil le še v parih zaplatah, kar nekaj žafranov pa je že odcvetelo. Vendar sem si kljub temu lahko napasel oči na vijoličnih preprogah. Druga stvar, ki me je razočarala, pa je bilo vreme. Upal sem na kakšno fotko v topli večerni svetlobi, vendar so me oblaki na zahodu prehiteli. Vseeno je bil "sprehod" prav prijeten.

P.S. Klikni na fotografijo za ogled večje slike.

Grintovci s Pasjih pečin



Žafranove preproge na Mali planini



Panorama Male planine


Grintovci z Velike planine


Več fotografij v Galeriji.

Ni komentarjev: