Opozorilo

Vse fotografije, objavljene na tej strani, so last avtorja. Kakršnakoli distribucija fotografij brez soglasja avtorja ni dovoljena. Spoštujmo in nagradimo avtorsko delo!

torek, 3. junij 2008

Strele

Včeraj zvečer je neurje prizadelo Gorenjsko in Koroško ter območje Litije. Pri nas kaj hujšega na srečo ni bilo, smo pa lahko kljub temu uživali v "ognjemetu". Nebo je bilo še precej svetlo, zato bi za zatemnitev potreboval ND filter. Ker je še na seznamu "must-buy", sem si pomagal kar s pola filtrom in primerno majhno zaslonko. Same fotke pa so, kot lahko vidite, žal dokaj puste. Da sem sploh kaj ujel, sem namreč fotografiral kar z domačega balkona, s katerega pa ni ravno dih jemajoč razgled.









2 komentarja:

Žiga Gričnik pravi ...

Strele mi je vedno lepo slikat pa vedno mi je izziv kaj bo ratalo:) Morš pa včasih res imet kar nekaj v hlačah, da se postaviš kje zunaj, kjer je lep razgled in uloviš strelo s kakšno panoramo

Matevž K. pravi ...

Uf ja, se strinjam. Odkar je enega poznanega zadelo sredi belega dne, sem malo manj pogumen ;)